FreeCurrencyRates.com

इंडियन आवाज़     29 Apr 2017 04:48:28      انڈین آواز

کچھ لوگ ملک کو توڑنا چاہتے ہیں: لالو

نمائندہ خصوصی
پٹنہ:
آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد نے کہا ہے کہ کچھ لوگ ملک کو توڑنا چاہتے ہیں. مذہب اور مذہب کی بنیاد پر، نسل اور تعصب سے سماج کو تقسیم کرنا چاہتے ہیں، لیکن انہیں کامیاب نہیں ہونے دینا ہے. ہمیں متحد ہو کر رہنا ہے. اب ایک سال بعد لوک سبھا انتخابات کی تیاری شروع ہو جائے گی. 2014 میں ہم لوگ (آر جے ڈی-جے ڈی یو-کانگریس)

Image result for lalu indian awaazالگ الگ لڑی تھی، تو دوسری پارٹی کو اس کا فائدہ ملا. اب ہم لوگ ساتھ ساتھ ہیں. اگر تینوں کے ووٹوں کو ملا کر دیکھا جائے تو جیتنے والے کہیں چھو نہیں ہے.

لالو پرساد یادو نے ویسے لوگوں پر بھی طنز کسا ہے جو بہار میں مهاگٹھبدھن کو لے کر طرح طرح کی باتیں کرتے ہیں. لالو نے کہا کہ مهاگٹھبدھن میں چٹٹانی اتحاد ہے. لوگ کہتے تھے کہ مهاگٹھبدھن کی حکومت نہیں چلے گی. اسمبلی انتخابات کے وقت نہ راشٹریہ جنتا دل کا ووٹ جے ڈی یو کو ملے گا، نہ جے ڈی یو کا ووٹ راشٹریہ جنتا دل کے لیے، لیکن سب کچھ غلط ثابت ہوا. مهاگٹھبدھن کے خلاف جتنی چھینی لگے گی، مهاگٹھبدھن اتنی ہی مضبوط ہوگی اور نكھرےگي.

رام لکھن سنگھ یادو کی جینتی تقریب میں آر جے ڈی سربراہ نے کہا کہ ان کی جانب سے کوئی تکلیف نہیں ہے. مهاگٹھبدھن کی حکومت سے پوری عوام خوش ہے. حکومت اسی طریقے سے کام کرتی رہے گی. انہوں نے وزیر اعلی نتیش کمار کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ جب سے میرے چھوٹے بھائی نتیش جو بھی ترشی تھی اسے ختم کرکے آئے تو نتیش-لالو کی جوڑی کا پیغام گیا ہے. ہماری طاقت کے ساتھ کوئی دوسری طاقت مقابلے کو تیار نہیں ہے. لوگوں نے مهاگٹھبدھن کو بھروسہ دیا ہے. ہمیں اس پر کھل اتنا ہے.

لالو پرساد نے کہا کہ اسمبلی انتخابات کے وقت ہم نے نتیش کمار کو وزیر اعلی کا امیدوار بنایا. وہ حکومت بننے کے بعد رات دن مهاگٹھبدھن کا جو کمٹمنٹ ہے اسے پورا کر رہے ہیں. گھروں تک پینے کا پانی، بیت الخلا، سڑک، بجلی پہنچانے کا کام کیا جا رہا ہے. انہوں نے کہا کہ رام لکھن سنگھ یادو کے آدرشوں کو اپنانے اور اس پر چلنے کا اعلان بھی کیا. لالو نے کہا کہ ہم لوگ جو سیاست میں ہے اس میں رام لکھن سنگھ یادو کا بڑا رول ہے.

Ad
Ad
Ad

SPORTS

Pankaj Advani reaches semifinals of Asian Snooker Championship

Top Indian cueist Pankaj Advani reached the semifinals of the Asian Snooker Championship in Doha today. Advani ...

Zero Tolerance policy to eliminate scourge of doping : Vijay Goel

Harpal Singh Bedi / New Delhi Union sports minister Vijay Goel Thursday stressed the need for a Zero Tolera ...

Ad

Archive

April 2017
M T W T F S S
« Mar    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

OPEN HOUSE

NEPAL TRAGEDY: PHOTO FEATURE

[caption id="attachment_30524" align="alignleft" width="482"] The death toll from Saturday's deadly 7.9 magnit ...

@Powered By: Logicsart