FreeCurrencyRates.com

इंडियन आवाज़     16 Jan 2019 05:25:21      انڈین آواز
Ad

کم اور ٹرمپ کی ملاقات بارہ جون کو سنگاپور میں

US N Korea

AMN

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ بارہ جون کو شمالی کوریائی رہنما کم جونگ ان سے سنگاپور میں ملاقات کریں گے۔ جنوبی کوریا نے اس تاریخی سمٹ کی تاریخ اور مقام کے طے ہونے کو خوش آئند قرار دیا ہے۔
جنوبی کوریا نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور شمالی کوریائی رہنما کم جونگ کی تاریخی سمٹ کی تاریخ اور مقام کے طے ہونے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اس پیشرفت کو خطے میں قیام امن کے لیے اہم قرار دیا ہے۔ جنوبی کوریائی صدر مون جے ان کے ترجمان کی طرف سے جاری کیے گئے ایک بیان کے مطابق، ’’ہم امید کرتے ہیں کہ یہ سمٹ جزیرہ نما کوریا کو جوہری ہتھیاروں سے پاک بنانے اور استحکام لانے کا باعث بنے گی۔‘‘

شمالی کوریا کی فوجیں 25 جون 1950ء کو جنوبی کوریا میں داخل ہو گئی تھیں۔ جنگ شروع ہونے کے چند دنوں بعد ہی جنوبی کوریا کے تقریبًا تمام حصے پر کمیونسٹ کوریا کی فوجیں قابض ہو چکی تھیں۔ تین سال جاری رہنے والی اس جنگ میں تقریباً 4.5 ملین افراد جاں بحق ہوئے تھے۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے جمعرات کے دن تصدیق کی تھی کہ وہ بارہ جون کو سنگاپور میں کم جونگ ان سے ملیں گے۔ ٹرمپ اور کم جونگ ان کی اس مجوزہ ملاقات طے ہونے سے قبل ایک سال تک دونوں رہنماؤں کے مابین کاٹ دار جملوں کا تبادلہ جاری رہا تھا۔ اس دوران ٹرمپ نے اس کمیونسٹ ریاست پر حملوں کی دھمکی بھی دی اور پیونگ یانگ عالمی پابندیوں اور دباؤ کے باوجود میزائل تجربات بھی کرتا رہا۔

سنگاپور کے خارجہ امور کے وزیر نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ان کا ملک خوش ہے کہ کم جونگ ان اور ڈونلڈ ٹرمپ کی اس تاریخی سمٹ کے لیے سنگاپور کا چناؤ کیا گیا ہے۔ اس بیان میں مزید کہا گیا کہ سنگارپور امید کرتا ہے کہ یہ سمٹ جزیرہ نما کوریا پر امن اور خوشحالی کا باعث بنے گی۔ سنگاپور کے وزیر اعظم لی شیئن لونگ نے اس سمٹ کو ’امن کے راستے کی طرف اہم قدم‘ قرار دیا ہے۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی ایک ٹوئٹ میں اس مجوزہ سمٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا، ’’ہم دونوں (ٹرمپ اور کم) اس سمٹ کو عالمی امن کے لیے ایک اہم لمحہ بنا دیں گے۔‘‘ مارچ میں ٹرمپ نے کم جونگ ان کی طرف سے براہ راست ملاقات کی دعوت قبول کر کے سب کو حیران کر دیا تھا۔ اس سمٹ میں بنیادی ایجنڈا شمالی کوریا کا جوہری اور میزائل پروگرام ہو گا۔

ناقدین کے مطابق یہ انتہائی مشکل کام ہو گا کہ شمالی کوریا کو جوہری ہتھیاروں کے خاتمے کے حوالے سے رضا مند کیا جا سکے۔ پیونگ یانگ کی طرف سے ابھی تک یہ نہیں بتایا گیا کہ بارہ جون کو ہونے والی اس سمٹ کا ایجنڈا کیا ہو گا۔ تاہم اندازہ ہے کہ ٹرمپ سے ملاقات میں کم جونگ ان جنوبی کوریا میں  تیس ہزار امریکی فوجیوں کی تعیناتی اور اقتصادی پابندیوں پر بات کریں گے۔ ان پابندیوں کی وجہ سے شمالی کوریا کی معیشت بری طرح متاثر ہو رہی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ad
Ad

SPORTS

Punjab, Goa in the Semi finals of Boys U-21 Football at KIYG

HSB / Pune Trailing 0-1 till the 56th Minute Punjab staged a fine recovery to down Goa 2-1 but both the teams ...

Odisha bag KIYG Under-21 men’s hockey gold

HSB / Mumbai Odisha thwarted Haryana from completing a hockey double as they beat them 4-2 in the Boys Under- ...

India wins 2nd ODI against Australia by 6 wickets

Virat Kohli made a sublime 104-run knock as India defeated Australia by six wickets in the second One-day Inte ...

Ad

MARQUEE

Major buildings in India go blue as part of UNICEF’s campaign on World Children’s Day

Our Correspondent / New Delhi Several monuments across India turned blue today Nov 20 – the World Children ...

US school students discuss ways to gun control

             Students  discuss strategies on legislation, communities, schools, and mental health and ...

CINEMA /TV/ ART

Noted Film actor Kader Khan passes away in Canada

Born in Kabul, Khan made his acting debut in 1973 with Rajesh Khanna's "Daag" and has featured in over 300 fil ...

Mortal remains of Mrinal Sen cremated in Kolkata

    Mortal remains of Legendary filmmaker Mrinal Sen, the last of the triumvirate of directi ...

Ad

@Powered By: Logicsart