FreeCurrencyRates.com

इंडियन आवाज़     28 Jul 2017 10:02:24      انڈین آواز

مغربی بنگال میں بچوں کی فروخت، بی جے پی رہنما گرفتار

انسانوں کی بیرون ملک تجارت اور مقامی بچوں کی غیر ملکیوں کو مبینہ فروخت میں ملوث ہونے کے الزام میں مرکز میں حکمران جماعت بھارتیہ جنتا پارٹی کی ایک سینیئر علاقائی لیڈر کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔
مغربی بنگال کے دارالحکومت کولکتہ سے یکم مارچ کو پولیس نے بتایا کہ بی جے پی کی اس اعلیٰ علاقائی عہدیدار  جسکا نام جوہی چودھری ہے پر الزام ہے کہ اس کے انسانوں کی تجارت کرنے والے ایک ایسے جرائم پیشہ گروہ کے ساتھ رابطے تھے، جو بے اولاد غیر ملکی جوڑوں کو بچے فروخت کرنے کا کام کرتا تھا۔
اس وسیع تر اسکینڈل کی چھان بین کرنے والے تفتیشی ماہرین نے بتایا کہ اس گروہ کی طرف سے ’گود لینے کے نام پر‘ لیکن ایک قطعی غیر قانونی عمل کے دوران جو بچے یورپ، امریکا اور کئی ایشیائی ملکوں سے آنے والے بے اولاد جوڑوں کو بیچے گئے، ان کی عمریں چھ ماہ اور چودہ برس کے درمیان تک ہوتی تھیں۔
پولیس کے مطابق انسانوں کی خرید و فروخت کے اس مجرمانہ کاروبار کے دوران کسی بھی بے اولاد غیر ملکی جوڑے کو کوئی بچہ ١٥ لکھ تک کی رقم میں بیچا جاتا تھا، جس کے بعد ایسے بچے بیرون ملک بھیج دیے جاتے تھے۔
پولیس اس مرکز کی کارکردگی پر گزشتہ برس کے وسط سے نظر رکھے ہوئے تھے.گرفتار کی گئی بی جے پی کی اس سرکردہ خاتون سیاست دان کا نام جوہی چوہدری ہے، جو ریاست مغربی بنگال میں وزیر اعظم مودی کی ہندو قوم پسند جماعت بی جے پی کی جنرل سیکرٹری ہیں۔ جوہی چوہدری کو اٹھائیس فروری کی رات گرفتار کیا گیا اور ان پر فرد جرم بھی عائد کر دی گئی ہے۔
مغربی بنگال میں جرائم کی چھان بین کے ریاستی پولیس کے ادارے سی آئی ڈی کے ڈائریکٹر جنرل راجیش کمار نے  صحافیوں کو بتایا، ’’جوہی چوہدری کو ملکی تعزیرات کی کئی دفعات کے تحت چارج شیٹ کیا گیا ہے اور ان پر دھوکا دہی، استحصال اور انسانوں کی تجارت سے متعلق الزامات عائد کیے گئے ہیں۔‘‘
اسی دوران اس اسکینڈل میں مرکزی اہمیت کے حامل ایک مرکز، جس کے ذریعے غیر ملکی جوڑے بھارتی بچوں کو ’گود‘ لے سکتے تھے، کی سربراہ چندنا چکرابورتی نے تفتیش کاروں کو بتایا کہ جوہی چوہدری گزشتہ کئی برسوں سے بچوں کی تجارت اور اسمگلنگ میں ملوث رہی تھیں۔
ایک اسکول کی ریٹائرڈ پرنسپل چندنا چکرابورتی اور ان کی ایک نائب سونالی مونڈل کو پولیس نے پچھلے ماہ فروری میں ایک خفیہ اطلاع ملنے پر گرفتار کیا تھا۔ اس مرکز کے خلاف شکایت بچوں کو قانونی طور پر گود لینے سے متعلق ایجنسی نے کی تھی۔
 لکتہ میں اس مرکز کی ایک رہائش گاہ میں مقیم تمام بچوں کو اب دوسری جگہوں پر منتقل کیا جا چکا ہے
راجیش کمار کے بقول چندنا چکرابورتی اور سونالی مونڈل مل کر ’بیمالا سیشو گریہا‘ نامی وہ مرکز چلاتی تھیں،
مغربی بنگال میں جرائم کی چھان بین کرنے والے ریاستی پولیس کے اعلیٰ ترین تفتیش کار راجیش کمار نے یہ بھی بتایا کہ اس مرکز کے ذریعے کم از کم 17 بچوں کو بیرون ملک فروخت کیا گیا اور پھر یہ بچے امریکا، یورپ میں فرانس اور اسپین اور ایشیا میں سنگاپور جیسے ملکوں میں بھیج دیے گئے۔
تفتیشی ماہرین کے مطابق وہ ایک خیراتی ادارے کے طور پر کام کرنے والے اس مرکز کی کارکردگی پر گزشتہ برس جون سے نظر رکھے ہوئے تھے، جب پہلی بار بچوں کی بہبود کے ذمے دار ملکی حکام کو اس ’گریہا‘ کے ریکارڈ میں تضادات اور خامیوں کا علم ہوا تھا۔ اب حکام اس مرکز کے زیر انتظام کام کرنے والی ایک رہائش گاہ میں مقیم تمام بچوں کو دوسری جگہوں پر منتقل کر چکے ہیں۔
دریں اثنا  بچے اسمگلنگ کیس کی اہم ملزم بی جے پی لیڈر جوہی چودھری کو سخت سیکورٹی کے درمیان جلپاگڑي کورٹ میں پیش کیا گیا. اس دوپہر بعد سلی گوڑی کے ماٹيگاڑا تھانہ سے یہاں لایا گیا اور عدالت میں ان کے پٹھوں ہوئی.
عدالت میں زیادہ دیر تک کیس کی سنوائی نہیں ہوئی. سي آڈي کی اپیل پر عدالت نے جوہی کو 12 دنوں کے ریمانڈ پر بھیج دیا. اس درمیان، جوہی چودھری نے ایک بعد ایک بار پھر آپ کو بے قصور بتایا ہے اور یہ کہ سازش کر پھنسایا گیا ہے.اس معاملے کی سيبياد جانچ کی مانگ کرتے ہوئے جوہی نے کہا کہ ایک بار سی بی آئی انکوائری ہوتے ہی پورے راز سے پردہ اٹھ جايےگا. چدنا چکرورتی سے ان کتنی جان پہچان ہے، اس کی بھی جانچ ہونی چاہئے.
سرکاری وکیل پردیپ چٹرجی نے کہا ہے کہ سياڈي نے چدنا کے ساتھ ہی جوہی کے خلاف بھی ایف آئی آرز درج کی تھيجاچ کو ذہن میں رکھ کر سياڈي جوہی کو ضلع یا شمالی بنگال سے باہر بھی لے جا سکتی ہے.

Leave a Reply

You have to agree to the comment policy.

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

SPORTS

Sri Lanka 154/5 at stumps on Day 2 of Test match against India

In the Galle cricket Test, Sri Lanka were struggling at 154 for 5 against India at stumps on the second day af ...

India amass a mammoth first innings score of 600 on day 2 against Sri Lanka

India posted a mammoth first innings score of 600 on Day 2 of the Galle Test against Sri Lanka today. The visi ...

Ad

Archive

July 2017
M T W T F S S
« Jun    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

OPEN HOUSE

Mallya case: India gives fresh set of documents to UK

AMN India has given a fresh set of papers to the UK in the extradition case of businessman Vijay Mallya. Ex ...

@Powered By: Logicsart