FreeCurrencyRates.com

इंडियन आवाज़     19 Jan 2018 01:30:17      انڈین آواز
Ad

روہنگيا مہاجرين کے ليے ساڑھے تين سو ملين ڈالر کی امداد

Rohingya exodusجنيوا
اقوام متحدہ کی انسانی بنيادوں پر امداد سے متعلق ايجنسيوں کے مطابق بنگلہ ديش ميں موجود روہنگيا مسلمان مہاجرين کی مدد کے ليے گزشتہ روز جنيوا ميں منعقدہ ڈونرز کانفرنس ميں 228 ملين ڈالر کے وعدے سامنے آئے ہيں۔ يورپی يونين اور سعودی شاہی فنڈ کے علاوہ مجموعی طور پر سينتيس نمائندگان نے امداد کے وعدے کيے۔

ميانمار کی شمالی رياست راکھين ميں سکيورٹی فورسز کی کارروائيوں سے فرار ہو کر پچھلے ڈھائی ماہ ميں تقريباً چھ لاکھ روہنگيا مسلمان بنگلہ ديش پہنچ چکے ہيں۔ يہ پناہ گزين کوکس بازار کے علاقے ميں مقيم ہيں اور ان کی ديکھ بھال اور ضروريات پوری کرنے کے ليے انسانی بنيادوں پر امداد سے متعلق ايجنسياں متعدد مرتبہ مدد کی اپيليں کر چکی ہيں۔ مختلف ممالک کی جانب سے اس سے قبل 116 ملين ڈالر کے وعدے سامنے آئے تھے۔ اب تيئس اکتوبر کو منعقدہ کانفرنس ميں 228 ملين ڈالر کے اضافے کے ساتھ اب مجموعی امداد کا حجم 345 ملين ڈالر ہو چکا ہے۔
اقوام متحدہ نے آئندہ برس فروری تک مہاجرين کو بنيادی سہوليات کی فراہمی کے ليے 434 ملين ڈالر کی اپيل کی تھی، جس ميں سے اب تک 345 ملين ڈالر کے وعدے سامنے آئے ہيں۔ سب سے زيادہ امداد کا اعلان برطانيہ نے کيا اور قريب تريسٹھ ملين ڈالر فراہم کرنے کا کہا۔ روہنگيا مسلمانوں کے ليے يورپی کميشن نے ساڑھے بياليس ملين يورو فراہم کرنے کا کہا جب کہ امريکا نے فی الحال اڑتيس ملين ڈالر بطور امداد دينے کا اعلان کيا۔ علاوہ ازيں سويڈن اور آسٹريليا نے قريب تيئس تيئس ملين اور سعودی عرب نے بيس ملين ڈالر دينے کا اعلان کيا۔ امريکا اور کينيڈا کی طرف سے مزيد امداد کا عنديہ بھی ديا گيا۔
يہ امدادی رقوم اقوام متحدہ کی ذيلی ايجنسيوں کو فراہم کی جائيں گی، جو کوکس بازار کے کيمپوں ميں موجود روہنگيا مسلمانوں کو بنيادی سہوليات کی فراہمی يقينی بنائيں گی۔
جنيوا ميں منعقدہ کانفرنس ميں آٹھ لاکھ سے زائد پناہ گزينوں کی ميزبانی کرنے پر بنگلہ ديشی حکومت کی اور ان مہاجرين کی ديکھ بھال کے ليے مختلف ايجنسيوں کی تعريف بھی کی گئی۔

Follow and like us:
20

Leave a Reply

You have to agree to the comment policy.

Ad

SPORTS

Strong Indian team for Asian Badminton Team Championships

HARPAL SINGH BEDI /New Delhi After narrowly missing out on a spot at the semi-finals of the Asian Badminton T ...

Football Federation stressed on zero tolerance policy

HARPAL SINGH BEDI /NEW DELHI     All India Football Federation’s Integrity Officer Jave ...

Ad
Ad
Ad
Ad

Archive

January 2018
M T W T F S S
« Dec    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

OPEN HOUSE

Mallya case: India gives fresh set of documents to UK

AMN India has given a fresh set of papers to the UK in the extradition case of businessman Vijay Mallya. Ex ...

@Powered By: Logicsart

Help us, spread the word about INDIAN AWAAZ